Mulla oli viime syksynä täällä blogi, mutta jo ennen joulua lopahti into sen kanssa ja nyt sitten päätin yrittää uudelleen. Luultavasti kirjottelen jälleen vain syksyllä. Saas nähdä miten innostusta riittää vai riittääkö ollenkaan. Tämän blogin nimi magical mystery tour tulee eräästä samannimisestä kappaleesta. Ja nimi ei liity mitenkään blogini sisältöön.


Mua harmittaa kun kesä meni kauhean nopeasti ohi ja taas on tätä ihan samaa mitä on joka vuosi, siis koulussa ja kaikkialla. Mutta toisaalta, just senkin seikan takia tykkään syksystä. En niin paljon kuin kesästä, mutta tykkään kuitenkin. Nyt ainakin on joku rytmi minkä mukaan mennään, ja oikeastaan se on ihan kiva juttu.

Koulussa on sujunut mukavasti ja yleensä käynkin ihan mielelläni siellä. Huomenna varsinkin, päästään jo kahdeltatoista! Se on hieno juttu, koska muut päivät loppuvatkin kymmentä yli kolme, tänäänkin. Mulla oli tänään koulussa terveystarkastus. Mun näkö on ihan vähän huonontunut (siltä se on tuntunutkin) ja mulla on punavihersokeutta (okei, tiesin sen kyllä jo aiemminkin): silmäthän on loistokunnossa.. =)

Vähän aikaa sitten olin tossa pihalla kavereiden kanssa, ne teki yllätyshyökkäyksen meille (=ilmestyivät yhtäkkiä oven taakse). "Moi, me tultiin nyt hakemaan sut ulos meijän kans." Eikä mulle sitten kovin montaa vaihtoehtoa jäänyt, siis että menenkö mukaan vai enkö. Juteltiin kaikkea hupsua ja käveltiin pikkuinen lenkki. Huomenna menen kuuden luokkakaverini kanssa kaupunkiin ja elokuviin. Ja huomenna pitäisi käydä kyselemässä myös TET-paikkaa, ajattelin johonkin mainostoimistoon hakeutua.


Sen pituinen se.