Sain tettipaikan, jes! Kävin tiistaina kyselemässä eräästä mainostoimistosta paikkaa ja mulle sanottiin, että kyllä se käy. Ei ne ihan 100% varmoja ollut, mutta melkein! Eli luultavasti pääsen sinne. Mun pitää enää lähettää niille sähköpostilla tietoja itsestäni. Kun vaan saisi sen hoidettua mahdollisimman pian niin hyvä olisi.

En ole tänne pariin päivään kirjoittanut, koska meillä oli tänään koe (biologian) ja olen yrittänyt valmistautua siihen. Aika vähän kyllä luin, mutta onneksi koe ei kovin vaikealta vaikuttanut. Aihe kyllä on vähän hankala ja tylsä (kuka kumma jaksaa lukea kaikki hemmetin suolisto- ja verenkiertoasiat + muut tylsyydet?).
Reilu tunti sitten tulin kotiin urheilukentältä, kävin heittämässä keihästä. Se oli siis ihan kilpailu ja olin neljäs. Ihan hyvä tulos kun ottaa huomioon sen, että viimeksi olen vuosi sitten harjoitellut.

Ei sitten muuta mainittavaa.